【東方日報】政情:羅致光IQ160 美術科肥佬

日期:2019年7月19日

媒體:東方日報

 

下載新聞原圖

 

勞工及福利局局長羅致光IQ(智商)高達一百六十已經係眾所周知,不過智商高又係咪一定成績好呢?羅致光尋日出席活動時,自爆讀書時都曾經試過唔合格「肥佬」,仲係佢讀書生涯中,成績表唯一出現過嘅紅色添。而呢一科原來就係中一時嘅美術科喇。

 

因為三維觀察表達遲緩
羅尋日出席一個展能藝術家嘅作品聯展,期間佢就講起自己試過美術科「肥佬」,又話因為當時係考寫實畫,而自己三維觀察同表達都有少少遲緩,所以就考起佢喇,而佢直到中五先至明白呢個原因。

 

羅睇緊畫作期間,就有藝術家用手語同佢介紹畫作。羅就話,自己都睇得明啲手語,唔通佢有學過?羅就解釋,平時出席活動同睇電視時,都會學到一兩句手語,所以當藝術家介紹畫作時,同時睇埋對方嘅眼神同手勢,就睇得明少少喇。而羅又大讚其中一幅畫白泥日落嘅畫畫得好,佢話,通常睇日落嘅心情都係開心嘅,而呢幅畫嘅顏色對比做得好好,完全表達到開心嘅情況喎。