【東方日報】出席奧海城琴牽我心 — 慈善鋼琴馬拉松籌款開幕禮

日期:2009年12月14日
報刊:東方日報

按此連結原文剪報圖像

 

張敬軒:真係好感動!

軒仔昨日出席「奧海城琴牽我心-慈善鋼琴馬拉松籌款」開幕禮,現場有多位肢體殘障的鋼琴家,包括韓國四指天才鋼琴家李喜芽及患有弱視的本地鋼琴家李軒,軒仔更即場與李軒合作一曲《Blessing》,而「梅艷芳四海一心慈善基金」主席蘇蔡潔蓮女士宣布該基金率先捐出十萬港元給「福幼基金會」。

 

軒仔事後自爆李軒帶來十四張由他出道以來的唱片給他簽名,他說:「殘障人士好難搵工,而且又冇錢,但佢都買齊咁多隻正版碟,真係好感動!」軒仔還大讚這班殘障人士十分自強,更令他學懂珍惜現在擁有的東西,問到為何只唱歌不彈琴?他笑言:「個個都係大師級,我唔敢班門弄斧呀!」軒仔坦言有意請李軒擔任其演唱會的特別嘉賓。

 

待公司協商

另外,問到有關無綫的版稅問題,軒仔自言一切交由公司決定,會否杯葛頒獎禮?軒仔說:「公司同無綫協商緊,大家嘅立場可以理解,公司咁做都係為咗保障藝人權利,(出席《勁歌》頒獎禮?)我已經準備好四個頒獎禮嘅衫!」

 

版稅多幾倍

至於同場的何麗全就代表「福幼基金會」出席,對於有傳無綫拒支付版稅而被封殺,何麗全坦言報道完全錯誤,並解釋:「我哋一早畀咗訂金,但除咗CASH外,仲有IFPI同HKRIA,不過HKRIA收嘅數字比原本多出幾倍,完全唔合理,所以會同四間大唱片公司去傾,稍後將會開記者會公布!」