【明報】(Emily)「係人都病啦,有咩大不了」 伴侶一句話 助力踢走情緒病

日期:2022年10月10日

媒體:明報

 

按此連結細閱新聞

 

【明報專訊】「係人都病啦,有咩咁大不了?」情緒病康復患者Alice同老公拍拖無耐,就覺得要同佢坦白自己有思覺失調同抑鬱症,結果得到呢個一世都會記得嘅回應。有老公嘅支持,Alice可以透過創作抒發感受,亦願意企出嚟分享自己嘅經歷,噚日仲拎埋獎。

 

精神健康基金會噚日頒發「2022十大精神健康之星」獎項,表揚同肯定復元人士及照顧者,Alice係其中一個得獎嘅復元者。20幾年前,Alice考預科時因為轉校、學業壓力、家庭關係出現問題而覺得抑鬱,有輕生念頭,雖然有聽身邊人講去睇醫生,不過食完藥覺得冇乜用,之後就冇再理。

過咗兩年,Alice開始返第一份工,有一日同事買咗份早餐畀佢,佢就開始好驚,驚個同事會喺份早餐加料害佢,佢之後同咗屋企人講,就再去睇精神科醫生,呢次就確認患上思覺失調。呢段時間,Alice成日都會有幻聽,聽到有把聲音叫佢去自殺,經過治療後,呢啲聲音就少咗七至八成。